maanantai 21. syyskuuta 2015

Taulun tarina


Tällä taululla on tarina. Ystäväni Leena näytti ko taulun minulle pari vuotta sitten kun keskustelimme Skypen kautta. Hän kertoi ostaneensa sen siskonsa ystävältä joka oli juuri tullut Tansaniasta,taulu on sieltä. Leena kertoi,että ihastui tauluun mutta se ei sovikaan hänen kotinsa väreihin ja tarjosi taulua minulle, Sanoin ottavani taulun mielelläni itselleni. Aikaa kului ja taulu jo unohtuikin,ainakin minun puoleltani. Viime toukoukuussa Leena lähetti sen minulle,asuimme aivan eri puolilla maata. Ehdin saada taulun ja laitoin sen seinälle,tänne se sopii niin värin kuin tyylinkin takia. Leena kuoli muutama viikko sen jälkeen lomamatkallaan. Taululla on siis muistoarvoa enemmän kuin mitä olin ensi kertaa sen nähdessäni kuvitellutkaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti