lauantai 6. huhtikuuta 2013

Ikävä


Olen tänään lueskellut paria blogia missä kirjoittajat ovat Tansaniassa ja Ilembulassa. Toinen heistä on töissä samassa orpokodissa missä olen itsekin pari kertaa ollut. Blogien lukeminen ja kuvien katseleminen sai aikaan taas kerran kovan ikävän. Kuvassa on yksi vielä viime talvena orpolassa ollut suloinen poika. Kuulin tänään että hän on jokin aika sitten päässyt kotiin. Viime talvena tapasinkin hänen isänsä. Toivon pikkuisen olevan nyt onnellinen ja saaneen hyvän kodin!

2 kommenttia:

  1. Olet kovin kiintynyt näihin pienokaisiin. Oletko aikeissa jälleen mennä tuonne samaiseen orpokotiin töihin?

    VastaaPoista
  2. Aimarii,kiitos kommentista! Nuo lapset ovat tosi rakkaita. He kaipaavat tosi paljon syliä ja hellyyttä ja olen saanut olla siellä sylinä. Voisin vaikka mennä sinne kokonaan asumaan ja elämään jos ei olisi velvoitteita täällä. Minun pitäisi nyt juuri olla Tansaniassa mutta en päässyt tammikuussa lähtemään kun sairastuin keuhkokuumeeseen ja olin sairaalassa aika pitkään. Toivottavasti vielä joskus pääsen paikalle!

    VastaaPoista