maanantai 6. toukokuuta 2019

Uusi innostus


Sain tänään uuden lelun ja olen aika innoissani. Tilasin Encaustic-taiteen aloituspakkauksen ja olen ehtinyt tehdä jo muutaman harjoitustyön tämään. Tosi innostava,vanha,jo antiikin aikona tehty tekniikka. Pääsee heti oppimaan ja tekemään töitä,tosin harjoitusta tämä vielä vaatii ja paljon. Tässä muutama kuva ekoista harjoituksistani. Täytyy heti tilata lisää materiaaleja ja työkaluja.
Työt tehdään silitysraudan näköisellä raudalla mehiläisvaha-väreistä. Tosi hauskaa!

2 kommenttia:

  1. Vau, upeita! Olen nähnyt näitä mehiläisvahatöitä ja tekniikka vaikuttaa mielenkiintoiselta. Niin mielenkiintoista pintaa!

    VastaaPoista
  2. Kiitos,tämä on tosi innostava tekniikka. Olen harjoitellut ja harjoitellut nyt kahtena päivänä ja alan vähitellen päästä vähän jyvälle miten näitä kannattaa tehdä. Näistäkin kaksi olen tehnyt uusiksi.

    VastaaPoista